22. jul. 2012

Ett år..

Ett år etter, 
jeg glemmer aldri!
22 juli for meg er en dag, fylt med kontraster,
en av de menneskene som betyr aller mest for meg,
har bursdag i dag;
min kjære Bestemor.
Gratulerer med dagen bestemor,
jeg er uendelig glad i deg! 


Jeg er trist og glad på samme tid,
jeg er takknemmelig og rørt,
jeg fikk min søster hjem,
77 familier var fikk ikke sine kjæreste hjem!

tenker på alle som mistet noen de var glad i,
pårørende,
overlevende,
min søster Synne kom heldigvis kom hjem til oss,
hennes venninne og hennes kjæreste som også
gjorde det! 


Nora og Synne jula 2011,
ei jul som kunne vært så umåtelig trist, 
at jeg ikke en gang klarer å tenke på det..

jeg er ydmyk og takknemmelig for at jeg fortsatt har 
5 søstre og 2 brødre!


Til min kjære Synne vil jeg si,
jeg vil for alltid være her for deg!
jeg vet at dagene ikke alltid er enkle å møte..
jeg vil være med å gå skrittene mot å ta tilbake ditt liv, 
sammen med deg!
elsker deg.
den grunnleggende tryggheten som ble frarøvet 
oss for ett år siden,
vil ingen kunne gi oss tilbake..

gleden over livet, 
kan ingen ta fra oss!
se fremover, 
lev..

Lisa Cecilie

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kjempefint skrevet Lisamor, sitter her med tårer i øynene. Vi er heldige som fikk hjem vår Synne, Heidi og Siv Kristin. Gla i dåkk all:))

Sissel sa...

Nydelig er dere alle mine 5 jenter <3
er stolt og takknemlig for være deres mamma <3

Klem

badut sa...

nice fruit and flower i like it!

Anonym sa...

very nice blog, very worth reading. thanks

badut | badut sulap | jaket kulit |
golok | |badut ulang tahun |

Ann-Christin Henøen sa...

Hei på deg. Nydelig skrevet, så godt at dere er sammen. Blir helt rørt her jeg leser, og tårene trille.

Lykke til med livet og det å være sammen <3

Ann-Christin.